onsdag 10 september 2008

Så är semestern påbörjad...

Ett par dagar avklarade på semestern. Det har varit lugnt som bara den första dagarna, mycket tid med familjen.

Alltid trevligt att få hälsa på bror, Frida och så klart lilla Ludde. Han växer så det knakar den lilla killen. Fullt ös är det nu. Kryper rundor å vill överallt dit han inte ska...

Igår var vi ute å lekte i parken... gungade och åkte kana.... frågan är ju vem som hade roligast, jag eller Ludde?? Hi hi... Bilderna kanske talar för sig....







Hann även med en sushi på nya stället i Örebro, Akane.... men jag måste erkänna att gamla hedliga East West är betydligt bättre... å nu när vi hittat två riktigt bra ställe hemma i Helsingborg så fick inte detta ställa något WOW... Tyvärr, nästa gång blir det East West när jag är i Örebro.

Idag så bara det av upp till Fagersta. Skulle träffa en tjej jag mött på QX. Det blev en trevlig dag med promenad, bowling, kinamat och så lite kaffe och bullar hemma hos Cecilia. Träffade även hennes tjej, Hanna.

Alltid kul att träffa nya vänner. Tyvärr så är det ju VÄLDIGT långt mellan Fagersta och Helsingborg.... men får nog passa på när man är uppe i "norrland" hos Familjen.

Nu är när semestern börjar närma sitt slut så är det full bokat hela dagarna...

Imorgon så ska jag lämna in bilen för bromssystemet på morgonen... tänkte sedan ta inlinesen hem för att få lite motion för dagen... sedan blir det lunch på Rosalis med Frida, Micke och Ludde... sedan ska Frida, Ludde å jag göra stan osäker.... jag måste shoppa mig ett par dansskor... sedan ska vi förbi hos mormor och morfar... på kvällen så ska jag åka med mamma å pappa å handla inför morgondagens fest... ska ju se till att fylla 26 nu när jag är hemma.

Fredagen har mamma tagit semester så då blir det att gå på stan med henne... å på kvällen har vi "födelsedags kalas"... det är bara fram med saft å bulle det.... hihi

Sedan på lördagen så bär det av hemmåt ner till helsingborg igen...

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Fina bilder :D! Vad söt han är vår lilla kille!!!!