lördag 27 september 2008

Hey, do I know you ??

Fullständigt namn?
Åsa Maria Norman

Ålder?
Efter lite betänketid.... 26 år

Kommer från?
Född och uppvuxen i Örebro, bor nu i sundets pärla, Helsingborg!

Har du några syskon?
Japp bästaste storebroren!

Är du rädd för möss?
Nje... inte direkt vill jag påstå. Men kanske hoppar till lite om en skulle komma krypandes.

Hårfärg?
Blond

Ögonfärg?
Blå

Vilken hårfärg/ögonfärg skulle du vilja ha om du fick välja?
Fortsätter nog att vara blond.... ögonen kanske kan vara lite mer klarblå än jag har nu.

Hur ofta tvättar du duschdraperiet?
Det händer men håller liksom inte räkningen.... Det blir ju när det behövs.

Känner du NÅGON som tycker om brysselkål?
Japp det gör jag... mamsen... å jag gillar det också.

Brukar du sova middag?
Nej

Har du glasögon?
Ja, men använder dom aldrig.

Tror du på Tomten?
Klart!!! Väntar varje år...

Har du körkort?
Ja det är en fördel när man är trafiklärare....

Vilka tre ord beskriver dig bäst?
Tokig, Glad, Snäll.

Har du nånsin varit kär?
Absolut! Konstigt vore väl annars.

Vad hos det motsatta könet attraherar dig?
Ja det finns nog inte något alls där... men kollar man in en liten brud istället så finns det mycket... Personlighet, utstrålning, ögonen, leendet och klädstilen...

Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Nej inte alls, men såklart alltid trevligare att bli utbjuden...

Något du säger ofta?
Allvar... Lägg av...

Kan du vifta på öronen?
Haha, nej det tror jag inte...

Håller du med om att morgonrocken är ett av de mest nödvändiga plaggen?
Nej... äger inte någon heller...

Vilken är ditt favoritöl?
Oj.. vet ej. På sista tiden så har det inte blivit så mycket alkohol. Har blivit anti efter att ha sett på vissa sorgliga personer. Inte värt det som alkohol medför.

Vilken sport tittar du helst på på TV förutom hästsport?
Hästsport??!! Tittar man nånsin på hästsport? Tittar helst på fotboll... eller golf.

Har du någonsin haft en lila väska?
Inte vad jag kan komma ihåg... har nog förträngt det i så fall...

Har du snickrat något någon gång?
Ja, har inte alla träslöjd i skolan?? Men sedan så är jag en händig fixare... vill jag själv påstå i alla fall.

Kokar du egen sylt?
Nej... men om jag skulle ha en stor gård med massa att skörda skulle jag säkert.

Sola och bada eller gå på museer?
Ja... inte blir det museer i alla fall. Sola gillar jag inte heller... men bada fungerar... speciellt om det finns en vattenruchkana eller en boll... leka i vattnet är nice!

Gillar du att resa?
Absolut! Synd bara att det inte blir så ofta.

Brukar du ha målade naglar?
Nej aldrig i livet... passar inte in i stilen liksom.

Staden eller skogen en ledig dag?
Staden oftast... å speciellt i hamnen.

Röker du?
Nej tack o lov... Finns enklare sätt att ta livet av sig.

Tror du på gud?
Nej det gör jag inte... men något finns det säkert där ute....

Vad är folks första intryck av dig?
Ingen aning... men gissar att de tror att jag är lite töntig. Kanske lite blyg osv.... Tänk vad fel dom kan ha... hi hi

Vad dricker du helst?
En Latte på espresso house...

Vad äter du helst?
Grekiskt eller Italienskt... å så allt som är hemlagat. Bäst är ju Rosalis i Örebro...

Vill du ha barn?
Nja... tror det.. men vissa käppar i hjulet där...

Vad är dina favoritsysselsättningar?
Träffa vänner och mysa i soffan med film och laga i ordning lite mat till dom. Sedan gillar jag att dansa Linedance.. där försvinner jag bort.

Vilken sorts musik lyssnar du helst på?
Allt! Just nu blir det mycket country.

Vad är din bästa sida?
Jag är omtänksam å tänker ofta steget längre...

Är du blyg eller framåt?
Blyg ibland men oftast framåt.

Skulle du kalla dig rolig?
Klart!! Vill jag tro i alla fall... hihi

Är du en rebell, eller följer du alla regler?
Jag är nog lite av en paragrafryttare som gärna följer alla regler som finns... Men ibland måste man tänja lite på reglerna.

Några speciella talanger?
Jag har förmågan att få mina vänner på bra humör.. det är nog en talang i sig. Sedan så är jag en jävel på att spendera pengar... räknas det??

Vilken är din favoritfärg?
Rött... gärna så där lite mörkare varm å go...

Vad tycker du om sånna här frågegrejer?
Kan tycka att det är lite jobbigt att få när tiden är knapp å stressen pressar på... men ge mig lite tid så kan jag tycka det är riktigt roligt... Men så vill jag ju också veta en massa om alla andra också...

Inga kommentarer: