lördag 25 april 2009

Effektiv...

Ok... jag har äntligen gjort klart den där teorin... hoppas nu det blir bra...

Känns ändå lite spännande att stå där inför en jäkla massa gubbar (för det är ju trotts allt flest av dom imorgon)... å så ska jag prata om trötthet och alkohol... predika lite känns det som...

Ja ja... det kan inte gå annat än åt skogen !!! hihi

Jag har varit sjukt effektiv idag ändå...

Tvättat... Städat lite här hemma... Bäddat rent med nya fina sängkläder... gjort den där förbannade teorin och även testat projektorn... bloggat en jäkla massa idag... men seriösast av allt.. jag har städat ur mina gardrober... var iof tvungen för att få in allt nytt... har varit en liten shoppohollic den senaste tiden... men det är lika bra att passa på när man kan...

Ska spendera en hel del pengar denna månad också...

Längtar till helgen... då blir det åka av... ska bli både skönt å kul å ja bara så där perfekt !!!

När helgen är avklarad så blir det till att längta igen... Den 16-17 Maj så drar jag å Zarah å Beckan... å kanske någon mer upp till Göteborg... Nu är stuga bokad... Där väntar en dag på Liseberg, en kväll ute å sedan en soft söndag med gott sällskap... kan det bli så mycket bättre ???

Det kostar att ligga på topp... men det är jag fan värd !!! hihi

Inga kommentarer: