söndag 5 april 2009

Fotbollsmatch...

Fan vad kul det var idag...

Vi spelade mot Hjärnarp... vi förlorade visserligen med 3-1 men jag hade en bra dag... om man bortser från det målet jag släppte in...

Jag stod bara första halvlek... målet jag släppte in var ett sådant som jag bara ska ta !!! Så jävla illa... bollen smiter under mig när jag slänger mig... så sjukt störigt... jag gör ALLTID någon jävla tabbe... kan ju kanske bero på att jag typ aldrig tränar... men vart jag ska få tiden ifrån är ju frågan...

Men lite bättre nu... ändrade tider till måndag och onsdag... å då kommer jag ju kunna lite oftare i alla fall...

Men annars så kom jag nog hyfsat rätt in i de flesta situationer... jag hade i alla fall två räddningar som jag fan själv var lite förvånad över... hihi... klockrent !!! Men det är skönt när man har marginalen på sin sida...

Näää... nu väntar jag bara på att det ska plippa till i telefonen så får vi se vad kvällen medför...

Örebro får jag se när jag åker till... i natt ?? i morgon bitti ?? Ja det visar sig var energin är... har ju typ nyligen gått upp så kvällen å natten kan ju bli lång !!!

Men shit, jag bävar för att komma hem å jobba onsdagen... tror ju inte att jag kommer att vara jättetidig från Örebro... utan ränkar med att komma hem mitt i natten... sedan upp å jobba 7 till 21 på onsdagen... HU !!! Ont i magen redan... kanske ska ringa å frågan om Martin kan ta handledarkursen... vi får se... eller kanske ett mess till Ronnie... Ska fundera på saken...

Inga kommentarer: