lördag 25 april 2009

Ta tag i...

Japp då ska man hålla teori kurs hela dagen imorgon på SMC´s fortbildning... enda lilla problemet är att jag fortfarande inte har gjort klart PP-presentationen och jag har inte kollat att projektorn fungerar...

Jag har en viss tendens att vara ute i sista sekund... men har jag lust att göra något åt det???

Nääää...

Kommer bara på ALLT annat jag måste göra... just nu håller jag på å tvättar... å sedan var jag ju bara tvungen att diska... å sedan måste jag ju ta en promenad... å sedan så måste jag ju blogga lite... å borde ta tag i förenings ekonomin...

Ja... det finns liksom inget stop på saker jag gör före den där jäka teorin...

Men idag är trotts allt en väldigt bra dag...

Fick en lite impuls idé i morse... å det blir en liten utflykt till helgen... lite så där hemlig är den dock... vänta ni bara...

Sedan har även helgen den 16-17 bokas också... då drar jag till Göteborg med Zarah å Rebecka... å kanske några fler... Vi ska leka på Liseberg hela lördagen... festa på kvällen å sedan softa på söndagen... Shit vad jag ser fram emot det !!! Ska bli så fruktansvärt kul !!!

Å i natt är jag LEDIG... kan ju iof vara en bra idé eftersom jag ska vara ute i Ljungbyhed klockan 7 i morgon bitti... det är tidigt !!! huuu...

Näää.. kanske ska starta den där teori datorn... SUCK !!!

Inga kommentarer: