måndag 27 april 2009

Mer tid... mer blogg...

Ok, alla trogna bloggläsare... nu har den tiden kommit då jag har lite mera tid över till att blogga... förhoppningsvis till allas glädje hoppas jag.

Har tagit mig lite tid från jobb helt enkelt... tog bara ett tag att fatta för mig att jag var tvungen till det.

Denna månad ser jag fram emot... jag håller trotts allt lite vad jag lovat... har ju lovat att jag ska ha mer tid i maj... det är sant att jag kommer att ha det... men jag kommer att ge mycket av den tiden till mig själv...

Planerna är att helgen blir det en lite resa... den har än så länge en hemlig destination... finns bara några få som vet vart resan bär... å jag lovar att det finns dom som kommer att bli överaskade !!!

Sedan har jag planerat helgen den 16-17 Maj också... då blir det Liseberg å Götet med bästaste Zarah å Becka !!! Det ser jag verkligen fram emot !!! Vi ska ha så sjukt kul !!!

Detta innebär alltså mindre taxi denna månad... även om det är det jobbat som är det roliga så måste jag dra ner på jobb å det är ju trotts allt trafikskolan som ger den huvudsakliga inkomsten... shit vad vuxet det där lät... men sant !!!

Just nu så är jag jävligt stolt över att jag har tagit tag i fotbollen igen. Trivs som fan i laget !!! Det ger mig så sjukt mycket att ha fotbollen igen... gemenskapen, träningen, motivationen till att äta bättre... ja det är mycket !!!

Idag tränade vi... kul som fan, men jobbigt !!! Började med lite boll övningar men med mycket löpning i... jobbigt som fan... sedan gick vi på löpningen utan boll... lite så där tävling av det... jobbigt som fan... men ändå kul... sedan lite spelövningar och tillslut spel... å idag måste jag säga att jag var imponerad. För det första så var vi fler än på länge... 15 spelare... å sedan snackade vi på planen å alla jobbade som fan... så kul att se !!! Avslutade med lite skott mot mig i mål... då får jag jobba, jävlar vad trött jag var sedan...

Åhhh, fan vad gött att känna sig slut i kroppen... mindre kul är skavsåren... men det är fan bara att bita ihop !!!

Nu ska jag slänga mig i soffan ett tag... å sedan blir det tidigt i säng... go natt !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Spännande!!!!!!
Kom snart hem! Vi saknar dig! KRAM!