fredag 24 april 2009

Härlig dag...

Ledig från trafikskolan... så skönt !!!

Var iväg å bytte till sommardäck i morse... tankade å tvättade lilla bilen. Så nu är den så fin så...

Sedan blev den en lite tur runt i affärerna...

Har köpt nytt fint bäddset... och en såg... hihi... och även ett par nya benskydd... igen, eftersom dom som jag köpte förra veckan inte alls var sköna... ja ja 59 kronor kan man ju överleva...

Sedan har jag kollat på cykel... å det lutar mot att det blir en på biltema... var inne å kollade på Sportson.... jag ger seriöst inte 5000 spänn för en cykeljävel... inte när det finns helt ok på biltema för 1500-2000... så mycket cyklar jag då inte...

Men det blir att kolla lite till på blocket å så... har hört talas om att man kan köpa ute på Framtid för under 500... det skadar ju inte att kolla upp...

Idag har även skattemärket kommit... äntligen eftersom jag blir nervös så fort det kommer en polis bakifrån... har ju inte haft något märke alls fram till nu...

Nu är det dock dax att samla sig å packa i ordning för fotbollsmatch. Vi spelar ikväll mot Allerum/Hasslarp... å vi behöver vinna... håll tummarna !!!

Efter matchen så blir det raka spåret till taxi bilen... jobbar från 21 till 6... lönehelg å allt så det kommer nog vara fullt ös... kul...

Imorgon lördag så är jag ledig från taxi.... för söndag morgon klockan 7 !!! ska jag vara ute i Ljungbyhed... ska hålla teori för motorcyklister hela dagen... inte något jag ser fram emot... men det är ju en gång om året... men får ju ställa upp !!!

Näää.... ladda ladda ladda för matchen... på med lite bra musik å peppa !!!

Inga kommentarer: