tisdag 14 april 2009

Jobb jobb jobb...

Idag har det blivit lite mycket jobb...

Först så började jag dagen med att gå till tandläkaren... hu !!! Gillar inte !!!

Men han var hyggligt snäll... lagade den tanden jag bitit sönder... å så kollade han över alla andra tänder... inte mycket som var dåligt... något hål att laga å sedan ta bort lite tandsten... 2 gånger till just nu skulle räcka... skönt !!! Hade nästan förväntat mig att allt skulle vara skit... har ätit å druckit MASSOR med sött å slisk som tänderna inte gillar...

Sedan var det direkt till trafikskolan... jobbade till 18... hem käkade lite sallad... mmm gott gott !!!

Sedan bar det av till taxi... hade en extra körning... hämta på Sturup... bra körning, typ 3 timmar å 1000 spänn, det är ingen dålig timpenning det inte... synd bara att jag inte får allt... hihi

Näää... nu ska jag gå å sova.. ta en muskelavslappnande å sussa sött... har haft ont i nacken som fan sedan matchen igår... hoppas det går över.... gillar inte när jag får känningar i nacken... helvetet får INTE komma tillbaka !!!

Matchen för övrigt gick åt helvete... sur var jag efter... vi spelade så kasst... jag släppte in 5 jävla mål... tyckte inte jag kunde ha gjort så mycket mer... men det verkar som om tränaren tyckte annorlunda !!! Blåslagen å jävlig är jag efter också... tänk om man kunde glömma denna matchen... FY FAN !!!

Näää... fan var negativt... POSITIVT är... HETINGEN finns i mina tankar... gör att humöret är på topp å livet är lätt å leva... Underbaraste !!!

3 kommentarer:

Jessan sa...

1.Vad heter du?
*Jessica*

2.Ett ord på fyra bokstäver?
*Jakt*

3.Flicknamn?
*Jasmin*

4.Pojknamn?
*Jan-Erik*

5.Yrke?
*Juridik-professor*

6.Färg?
*Jul-Röd*

7.Klädesplagg?
*Jeans*

8.Mat?
*Janssons Frestelse*

9.Sak i badrummet?
*Japan-inspirerat duschdrapperi*

10.Plats/stad?
*Jönköping*

11.Orsak att vara sen?
*Jas-Planet startade inte*

12.Något man skriker?
*Jippiiiiiiieeee*

13.Film?
*Jalla Jalla*

14.Något man dricker?
*Jägermeister*

15.Band?
*Joddla med Siv*

16.Djur?
*Jord-Ekorre*

17.Gatunamn?
*Januarigatan*

18.Bil?
*Jaguar*

19.Sång?
*Jag blir hellre jagad av vargar*

20.Aktivitet med mer än 1 spelare?
*Judo-Tävling*

Jessan sa...

Jag Fixar alla på Å oxå...fniss...

1.Vad heter du?
*Åsa*

2.Ett ord på fyra bokstäver?
*Åska*

3.Flicknamn?
*Åda*

4.Pojknamn?
*Åke*

5.Yrke?
*Åklagare*

6.Färg?
*Åsk-blå*

7.Klädesplagg?
*Årstids-Jacka*

8.Mat?
*Ål*

9.Sak i badrummet?
*Ånga*

10.Plats/stad?
*Åkarp*

11.Orsak att vara sen?
*Ålderdom*

12.Något man skriker?
*Åhhhhhh*

13.Film?
*Åsa-Nisse*

14.Något man dricker?
*Åsens Mjölk*

15.Band?
*Återtåget*

16.Djur?
*Åsna*

17.Gatunamn?
*Åmålsgatan*

18.Bil?
*Åkarbil*

19.Sång?
*Åh Jänta och Jag..*

20.Aktivitet med mer än 1 spelare?
*Åttondelsfinal i Fotboll*

Saa sa...

Shit... jag som har tänkt på massa jäkla olika på Å hur länge som hellst...

Men jag är ju blond... hur var det... blonderingen tar också bort ett par hjärnceller...

hihi