lördag 25 april 2009

Ingen bra idé...

Detta kommer jag försöka att aldrig mer göra om...

Ingen bra idé alls att spela en match... å sedan sätta sig i en bil å jobba en hel natt...

Tröttheten kom efter att jag jobbat typ en timme... då var det ju bara 8 kvar... å detta trotts att jag hade ett väldigt snällt pass med bara 9 timmar... så är det inte i vanliga fall...

Men värst av allt... jag har haft ont precis överallt under natten... först så väker fötterna... sedan vaderna.... sedan känns det i ljumskarna när man gasar... sedan får man kramp i magen för man sitter för länge... å så värker även armarna så det blir jobbigt som fan å styra...

Ok att det var en tuff match... jag hade å göra å lite där till... men hallå ja !!! Jag måste nog träna lite mer tror jag....

Bästa hade nog varit vila efter matchen.. bara softa i soffan å ha det bra...

Ja ja... det ska jag ta igen imorgon... eller idag blir det ju... lite senare idag...

Näää... nu väntar kudden å den lockar något enormt just nu !!! Go natt alla glada !!!

Inga kommentarer: