lördag 4 april 2009

Huvudvärk...

Alltså nu har detta huvud tagit kål på mig de senaste 3 dagarna...

I natt skulle jag ha jobbat fram till 6 på morgonen... men det gick inte så vid 3 gick jag hem... det var ju sjukt lungt så inga problem.

Men jag blir så trött... ligger å biter som fan på nätterna å därför kommer huvudvärken... men detta brukar komma när jag är stressad... vad är jag stressad för nu liksom... till å med ledig måndag och tisdag...

Ja ja... inget att göra, bara tröttsamt...

Ska ju åka upp till Örebro nu... frågan är bara när jag ska åka... fotbollsmatch på söndag EM... å efter det så vet jag inte om mina planer går i lås... måndag blir det nog vilket fall som...

Nu väntar ännu en natt på taxi... hoppas att huvudvärken släpper!!! Börjar 19... slutar 6...

Inga kommentarer: