onsdag 1 april 2009

Nästan vuxen...

Idag har jag haft en så där sjukt effektiv dag... har fått massa gjort... massa sånt där tråkigt...

Började med att boka tid hos tandläkaren... måste dit å kolla läget lite i alla fall... tror jag bitit sönder en tand...

Sedan har jag tvättat hela kvällen... men nu är det enda som finns i tvättkorgen ett stort EKO... Så skönt... massa jäkla lakan å handdukar... så tråkigt...

Sedan har jag diskat... inte allt dock men en del i alla fall...

Nu väntar bara banken på fredag... det sista som jag har kvar att göra av alla dessa "borde ta tag i NU" saker...

Det är ju nästan så man känner sig lite vuxen... jag som inte ens vet vad jag vill göra när jag blir stor... hihi

Åhhh... en sak jag vet är i alla fall att jag vill ha semester... men inte själv så klart...

Inga kommentarer: