torsdag 19 november 2009

3:e dagen avklarad...

Så har man kört sin 3:e dag med färdtjänst... det går bra som fan...

Ok... igår hade jag en katastrof dag... strulade som fan å ville bara gå hem när Skånetrafiken tror jag har jettbränsle och vingar på bilen... Någonstan ute i skogen runt Båstad när jag får en körning som ska hämtas om 10 min på sjukhuset i Helsingborg... det kan fan vem som hellst förstå att det går bara inte...

Idag har det gått mycket bättre... skönt att ha lite fasta turer också... men tråkigt nu när man kört dom 3 dagar att inte få göra det på länge igen... kan tänka mig att köra detta lite oftare...

Har ju goa små barn vi kör... hur kan man inte fästa sig vid dom...

Idag fick taxi även agera lite dagisfröken när hela personalen var vikarier och inte alls hade koll på att jag skulle hämta... då var det bara att klä på å packa ihop allt till lilla killen... tur man har koll på läget liksom...

Näää... jag gillar detta... kanske smöra till sig lite mer färdtjänst... hihi... Å så klart då också med just dom turerna...

Näää... nu säger jag go natt... sängen kallar då klockan ringer 04:45 imorgon... ska vara inloggad klockan 06:00... huuu det är tidigt...

Men på tal om tidigt... det är konstigt hur mycket lättare det är att gå upp när det är ett jobb man vill gå till... ALDRIG att jag kommit upp vid den tiden annars...

Inga kommentarer: