tisdag 3 november 2009

Långtråkigt...

Sitter här å försöker bli lite trött så jag kan gå å lägga mig... ledig nu måndag och tisdag så vad gör man...

Idag har jag fixat köket... länge sedan det var så välputtsat, känns bra som fan !!! Bara resten av lägenheten kvar till imorgon...

Men dagen har varit effektiv... har städat köket, tvättat, tankat å tvättat bilen... lilla bettan fick fin bensin idag så hon ska rulla fort som fan... hostade lite i starten när det var kallt så jag tänkte att det är bäst att lyxa på lite... 98 är inte varje dag det bjuds på...

Har även hunnit varit å skrivit kontrakt på lägenheten ju... å så har jag käkat Kina med Emma... länge sedan vi träffades nu... då måste man ju lyxa lite...

Åhhh... så det som jag borde ha gjort de senaste veckorna... nu har jag äntligen varit å köpt en ny kalender å nya skivor så jag kan bränna lite bra musik till taxibilen... välbehövligt!!!

Hittade en gammal lista om vem jag är... uppdaterade den lite så nu får den även hänga på här på bloggen...


Kortfattat om vem jag är:

Jag är ofta för snäll...
Jag är en Örebroare som blev Skåning långt in i hjärtat...
Jag är taxichafför men som trotts det har trafikförfattningsboken som bibel...
Jag borde ta det lugnare i min lilla BMW...
Jag skriver texter med en jävla massa punkter i...
Jag är fotbollsmålis...
Jag jobbar i Unionens HBT-grupp, kanske inte helt aktivt för tillfället...
Jag har mc-kort och drömmer om att en dag äga en Ducati monster...
Jag är en bra trafiklärare som inte längre stod ut med att tjata om "koppling upp!"...
Jag kan lätt ta på mig massor med saker men har svårt att be om hjälp...
Jag är lojal mot minna vänner...
Jag är känslig...
Jag älskar min snygging till brorson...
Jag har en underbar familj som bor för långt bort...
Jag har för mycket övervikt som jag jobbar på att få bort...
Jag säller alltid upp om jag kan...
Jag vill inte vara ovän med någon...
Jag vet att jag inte går hem hos alla...
Jag kan bli sur som fan om någon driver med mig...
Jag ska försöka lära mig att säga nej...
Jag kan allt om jag bara vill...
Jag är envis...
Jag tror alltid att jag har rätt...
Jag har ett estetiskt fint hem...
Jag vill vara tuff...
Jag är en nalle...
Jag kan vara lätt förvirrad...
Jag är glömsk som fan...

Mål jag gärna uppnår:

Villa, Volvo, Vovve... Ha ha ha !!! Snacka om "Svensson"... men det är jag det...

2 kommentarer:

Fam. Ritzén Norman sa...

Välkommen tillbaka till bloggvärlden!

Han älskar dig med. Frågar efter dig typ varje dag..;D

kram

Anna sa...

Jaaa! Ducce ska man ha =) Jag saknar den som stod i garaget hemma :/ Känns väl bra att slippa tjata om kopplingen och säga "släpp gasen" 430 gånger om dagen? Jag ska också sikta på att slippa, tror jag ;)

Kram