måndag 2 november 2009

Nu händer det grejor...

Nu är det flytt på gång.

Fick hem bekräftelse på att jag sagt upp lägenheten idag... å ska starx iväg å skriva kontrakt på nya lyan...

Känns skönt. Kommer ju bli en stor skillnad på hyran... å det är ju inte helt fel. Men det som känns bäst är att det händer något nytt... å nu händer det ju mycket nytt... nytt jobb å ny lya...

Börjar ju nya schemat lite väl bra tycker jag... måndag å tisdag är jag ledig... börjar 19 på onsdag... sedan jobbar jag bara onsdag-lördag natt... sedan kommer en LÅNG ledig period... söndag till fredag... om jag inte får köra några extra pass...

Åhh... fan vad kul det känns att det händer lite... å så får jag ju lite att fixa med nya lyan... ska nog sattsa på att skaffa en ny tvättmaskin till lägenheten för den som står där är ju från stenåldern å lite till... men skönt att allt är framdraget så bara byta maskinen ju... Ska bara se om jag får in en vanlig eller om det måste vara en smal toppmatad... Går det med vanlig kanske jag slår till på en hel tvättpelare... vore ju grymt skönt...

Sedan ska jag kolla parkett till hela lägenheten... funderar på vitt... frågan är bara hur skitigt det blir... å om man nu kör vitt i sovrum å kök... blir det kanske konstigt med ett mörkare i hall... å så kommer ju ett annat i vardagsrummet... en jävla massa olika blir det då ju... skulle ju vilja ha samma i sovrum, kök å hall... snyggast tror jag... å det vita är snyggt !!! Skulle bli sjukt snyggt i sovrummet !!!

Dax att dra iväg till Helsingborgshem... kontrakt skrivning...

Inga kommentarer: