måndag 2 november 2009

Bättre än förväntat...

Så var kontrakt å allt fixat...

Men jag kan säga att Helsingborgshem får stort PLUS av mig... gillar att man själv kan välja att uppdatera lägenheten för en fast summa...

Nu har jag beställt nytt golv i hallen... en mörkgrå snygg matta... visst det blir plast men den var fan snygg... tror den kostade mig 700... kan jag ju ta liksom... slipper jag den hemska rosa som låg där...

Sedan så har jag valt att dom ska måla om stomen i köket å sedan spraylacka alla lådor och luckor i kök... en mellangrå blir det... kommer att bli sååå sjukt snyggt !!! 1000 kronor för det... så totalt 1700 å det är så uppdaterat det kan vara !!! Tack å bock till Helsingborgs hem !!!

Helt plötsligt så behöver inte jag alls fixa lika mycket längre... ska bara spackla igen hålen för knopparna på kökslådor å luckor så jag sedan kan sätta på ett snyggt handtag...

Också tanken om klickgolv i sovrummet finns fortfarande... det är ju så mycket snyggare än plastmatta.... å vitt golv i det rummet skulle bli så himla bra...

Men prio ett är en ny tvättmaskin... å jag fick sutta den gamla som står där hur långt jag ville för den tillhör inte lägenheten... bra för mig !!!

Inga kommentarer: