onsdag 4 november 2009

Snö i Skåne å nåldynan själv...

Nä nä nä... kollade precis ut genom fönstret å såg något konstigt vitt komma ner från himlen... det gillar vi inte !!!

Hade precis pratat med Frida uppe i Örebro också om att dom hade snö... så i panik så bokades ett däckbyte på fredag... vill ju inte kasa rundor på sommardäck inte !!! På fredag innan jobb ska lilla pärlan få på vintersulorna... dubbat å dant...

Planerar också att göra ett besök på vårdcentralen på måndag... måste ju ta det där vaccinet så man slipper knorr... får försöka väcka liv i de döda där på måndag morgon vid 9 tiden... för jag lär ju vara först på plats... tror nog inte att jag är ensam om att fundera så...

Passar ju bra nästa vecka också att ta vaccinet... har hört att man kan åka på feber å så efter det... å jag har ju typ ledigt hela veckan... om jag inte får gå in å köra extra... man vet ju aldrig... då ska jag nog planera att ta vaccinet efter det... i alla fall en ledig dag efter sprutan...

Jäkla massa sprutor jag ska ta nu... å det som är såååå KUL !!! Hörde precis att det är två sprutor i det här jäkla svinvaccinet... å sedan ska jag ta en hepatit spruta i december å ja om man sedan känner för det så kan man ju ta den "vanliga" influensa sprutan... SERIÖST liksom... som en jävla nåldyna !!!

Inga kommentarer: