onsdag 4 november 2009

Effektiv...

Känns lite som om livet och energin sakta men säkert har kommit tillbaka.

Även idag så har jag varit så där effektiv som så sällan annars inträffar...

Dammsugit hela lägenheten... Lagat storkok så frysen nu mer är fylld med matlådor...

Sedan så har jag också duschat alla blommor... fick sätta igång en liten operation räddning här... Hade visst inte dragit bort gardinerna i sovrummet på länge... så när jag väl gjorde det så var det en syn av död... stackars blommor !!! Har rensat bort säkert 1000 tals blad... å kvar på blommorna så sitter det nog säkert 23 stycken... hihi

Men sedan så kan jag förvånas... de flesta av blommorna som står i fönstren ser så där halvt hängiga ut... men en fredskalla som står på tv-bänken i mörker den bara växer å växer... å nu så blommar den till å med... Hur går det ihop ???

Har precis varit ute å flyttat på bilen... jäkla parkerings regler... tror nästan hela detta område är parkeringsförbud på 1:a onsdagen i månaden... fick parkera lång borta... inte enligt planerna då jag tog på mig ett par sprillans nya skor när jag gick ut... gissa vem som nu mer har skoskav ???

Nu ska jag sluta gnälla å kolla klart på Harry Potter å Halvblodsprinsen... spännande värre !!!

Har blivit mycket film nu... så skönt att bara slappna av framför en film... igår kollade jag på Änglar och Demoner... den kan jag varmt rekommendera...

Inga kommentarer: