lördag 5 december 2009

Ahhh...

Lite aggretions promlem inatt...

Hur svårt kan det vara att bara se till att något fungerar...

Fallet var sådant att Åsa här egentligen hade schema till 2... vid 4 tiden försöker vi komma överens om vem av de andra bilarna som skall hålla växeln den sista timmen mellan 5 och 6....

Två bilar finns att välja på... dom som lagligt får köra fram till 6... Men ett jävla gnäll... "jag skulle ju sluta 5..." å "jag ska göra ditten å datten..."

SERIÖST... Ska jag börja gnälla om att jag faktiskt var den av ALLA som loggade på först denna kväll... har jobbat sedan 16:45... ska försöka ta mig upp vid 9 för att åka å spela ett par fotbollsmatcher innan jag börjar jobba igen klockan 16... Detta innebär ju då att jag MÅSTE logga ut klockan 5... gärna innan... men denna kväll så blev det tyvärr så att sista kunden nästan slängdes ur bilen så jag kunde logga ut 04:59...

Men inte fan sitter jag å gnäller för det... eller jo... jag gnäller här... men jag gör trotts allt mitt jobb... jag ser till att skiten fungerar... tänk om fler kunde ha den tanken...

Näää... ska försöka sova ett par timmar innan det är dax att sparka lite boll igen... å denna helg hoppas vi på att dom ger fan i att skjuta mig i huvudet...

Inga kommentarer: