tisdag 8 december 2009

Stålarna flyger...

Så har man nästan en hel vecka ledigt... känns skönt att komma upp till Örebro... bara vila !!

För hemma så är det kaos... mitt i flytt å allt å på det så lägger vi på lite julstök... skönt att komma bort från det lite...

Lite stressad över ekonomin bara... denna månad blidde det ju inte många kronor i lönekuvertet... har ju en innestående lön på taxi å det hade jag ju inte på trafikskolan... så det blir en månad nu som blir lite tajt... synd bara att det är jul och flytt månad...

Ja ja... ser hur det minskar på sparkontot men det får jag nog se som en investering...

Har ju trotts allt spenderat en jäkla massa pengar denna månad på saker som inte kommer varje månad... är nog uppe i 1500 på spackel å färg... sedan blidde det ju däckbyte... å så lite julklappar på det... konstigt att pengarna bara försvinner...

Ja ja... ser positivt på framtiden när det gäller ekonomi i alla fall... nya lägenheten gör att det blir betydligt billigare att bo... så där spar jag ju en hel del pengar... visst kanske det inte kommer in lika mycket pengar som det gjort de senaste månaderna men jag kan ju försöka att tänka mig för lite...

Kan ju hoppas på att det drar in en massa stålar nu i jul å nyår... ska ju jobba som en liten tok... lika bra det !!!

Näää nu ska jag göra mig klar för att gå å ta en spruta... det är ju standard när jag är i Örebro... hmmm skönt att komma hit då... hihi

Inga kommentarer: