onsdag 2 december 2009

Tillbaka till livet...

Så har jag jobbat igen... huvudet höll sig på plats... kanske kan skylla min förvirring på hjärnskakningen... men svårt att förklara bort att jag var lika förvirrad innan smällen.. hihi

Har varit duktig idag... berömmer mig själv för det är inte många som gör det annars... hihi

Har kört färdtjänst... totalt dött... trotts det så började det med panik... skulle hitta en skola ute på Maria Park å kordinater å skit stämde inte så jag virrade runt där ute ett tag... sedan kan man ju räkna ut med lilltån att det inte räcker med 5 min från maria park till rosengården när klockan är 17:10 å precis var enda kotte är ute å ska köra på vägarna... Ja ja... sen som fan blev jag å fick skäll av tanterna som skulle från söderpunkten...

Då kokade Åsa lite inombords... FATTA att det är fler i trafiken än bara vi en dag som denna... beställ då fan inte en bil när ALLA andra också ska hem... hmmm... Å så fick jag skiten för att bilen ner till stan hade varit 45 minuter för sen... det är ju fan inte mitt problem... AHHH kärring !!!

Ja ja... nästa kund tog igen det... där blev det beröm istället... å vårat taxi-bolag var det klart bästa å hade ALDRIG strulat... alla andra var dåliga å hon skulle alltid be om att få Taxi-tjänst i fortsättningen... Tada... fan va skönt att höra sånt efter allt gnäll... Åsas humör gick genast uppåt igen...

Resten av kvällen flöt på som den skulle... tänk vad lite positiv feedback kan göra... hihi

Men duktig har jag varit för att jag istället för att gnälla över de alltid skitiga bilarna man får när man ska köra, tog tag i saken å tvättade å dammsög ur bilen... torkade bort all dricka som spillts ut å puttsade på instrumentpanelen...

Nästa gång jag får ett sådant ryck så hoppas jag att jag pallar puttsa framrutan för det behövs på ALLA våra bilar... för är det någon som gör det annars... näää... men klart jag ska visa hur man gör... hihi

Näää... efter en kväll på jobb så känns det i huvudet så jag ska ta ett dunderpiller å gå å lägga mig... ska vara rädd om lilla huvudet nu ett tag... inte pressa det för hårt...

Go natt alla blogg-läsare...

Å till dig som kommenterade igår... japp jag hade en bra kväll efter akuten... men vem är du ??

Inga kommentarer: