tisdag 29 december 2009

Uppdaterad...

Det gäller att hänga med som "gamling"... Försöker men det är ju med varierat resultat... Vill ju gärna tro att jag fortfarande är typ 18... Tyvärr är det bara att inse att jag snällt får lägga på 10 år...

Men det är därför jag "snyltar" lite på de yngre...

Kollade in bloggen hos kusinbarnet Emelie å fick det sjukt bra förslaget på denna låt... det får jag tacka å buga djupt för... sånt här vill vi "oldies" gärna ha upptryckt i fejan så vi fattar hur bra det är... Låten kommer att spelas på repeat i taxin imorgon natt... Sååå NICE !!!

http://www.youtube.com/watch?v=SYuSzKiNdJE

Kanske en dag så kan även denna blondie... som för övrigt har blitt nya smeknamnet på denna brud... lära sig att lägga in videor från YouTube...

Men här gäller det att ta en sak i taget sakta med säkert så det inte blir för mycket för "gamlingen"... ha ha

Just för tillfället finns det inte mycket att skriva om... vi har HÖGTRYCK på jobb nu så det blir många timmar i taxin... Men det rullar ju in stålar... nice nice...

Får ta Januari till flytt å golvläggning mm... Känns som om det är en miljon med saker att göra... Men nu går de få lediga timmar till att vila...

Fick ett psykbryt på jobb här om dagen...

Mycket som fan att göra... Hade på det en ny chafför, en idiot som inte kunde svenska... När det tar 5 minuter att få honom att fatta en adress så är det bara att lägga ner... Visst alla andra gjorde ett bra jobb... bara min vanliga favo som retade mig... å så lite extra strul å kunder som blir arga för att vi har bilar som inte kommer i tid när ena bilen tillfälligt måste tas ur trafik... Ahhh !!! Super stressad !!! Det slutade med ett bryt hos Åsa... Hemgång å kaos i huvudet... Vad fan hände ???

Jäkla tur att Jessica jobbade å kunde få ner mig på jorden igen... skicka hem mig å också vara super goast å ta lite timmar av mig dagen efter... jag fick vara hemma 3 timmar extra... Det var behövligt !!! Tack som fan tös !!!

Idioten som inte kunde svenska kom ut även dagen efter... Men efter att bossen själv försökt få fram ett par adresser så gav även han upp... Å efter att jag kom på motorvägen å ser IDIOTEN backa för att han missat avfarten så var det dax att skicka hem han... Totalt livsfarlig... å detta med kund i bilen... stackars jävlar !!! Vi får ju ett kanon rykte med sånna missfoster bakom ratten...

Näää... vi har ju börjat få till det här med bra förare å det känns verkligen som om det blir mer och mer att göra... visst nu är det jul och nyår så då är det ju mycket över lag... men vanliga fredagar och lördagar har börjat bli ohållbara med växel i bilarna... Men det är ju inte lätt att vara sååååå bra som vi är... Party-taxin hos Jess å Blondie i alla fall... Nice nice !!!

Näää... dax att sussa sött ett tag kanske... Kommer vi upp så blir det mellandags rean imorgon... Palla egentligen !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gamling....?
Du är väl inte gammal!! =)
Du är ju både ung och snygg he he

Men det e klart att vi "äldre" ska få åka snålsjuts på dom yngre...

Vilken idiot.. backa på motorvägen??!! Men han har kanske bara kört Kameler innan.....

Hoppas du får ett gott nytt år!!