onsdag 23 december 2009

Lediga dagen...

Jaha... tanken var att göra klart listerna i sovrummet...

Blidde inte riktigt så... vid 05:25 så ringde telefon... HJÄLP... En stackars Jess med MEGA migrän å ett färdtjänst pass som började 06:00...

Lite lätt yr i nattmössan så slängde jag mig upp å lyckades trotts allt komma i tid till passet... hur det gick till är fortfarande en gåta...

Lite tröttsamt bara när man väl gett sig upp tidigt som helvete... när är första körningen ??? Jo kvart i 8 i Landskrona.. LÖNT !!!

Har idag en träningsvärk som inte är av denna värld... shit har ont i muskler jag inte visste jag hade bara... vaddå skaffa träningskort... lägg ett golv istället... slutet av dagen var en pina att ta sig ur bilen bara...

Hmmm... har en nyfiken anonym här på sidan som undrar vad jag vill ha hos den där drömbruden... Anonym kanske kan plita ner sitt namn nästa gång så lovar jag att du ska få ett mer utförligt svar... hihi

För hos en brud ska det helt enkelt vara den där WOW känslan... för övrigt så är det insidan som räknas... gärna något innanför pannbenet så det inte är ett stort eko å "pling plong" där uppe... Gillar bestämda brudar... Sedan måste hon tillåta att jag skämmer bort henne lite också...

Utseende har jag också krav... men det är än så länge hemligt för anonyma läsare... hihi

Go natt å sov så sött kära läsare...

2 kommentarer:

Fam. Ritzén Norman sa...

Vi saknar dig här hemma!!!!

Julen är INTE densamma utan dig!

Kooooooooom heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!!!!

Snyft.

KRAM (och hoppas att du fått paketet).

Anonym sa...

Nja.. det är nog bäst att jag håller mig anonym...

Har en kännsla av att det lätt kan bli lite tokigt annars!

Men tack ändå för att du tog dig tid att stilla lite av min nyfikenhet...

Hoppas du haft en bra julafton och önskar dig en fortsatt God jul! ;)