tisdag 15 december 2009

Uppdatering...

Blogg inläggen lyser med sin frånvaro... tyvärr jag vet...

Skriv lusten finns inte riktigt där just nu... den brukar komma när det är mycket negativt att beklaga sig över... just nu så känns det mesta positivt...

Har haft en UNDERBAR vecka uppe i Örebro... med allt som måste hinnas med där uppe... Rosalis, East West Sushi, Marieberg och lite Lucia firande på Luddes dagis... SÖTASTE !!!

Nu har jag jobbat ett par dagar å allt flyter på som det ska... hade en KANON lördag... jäklar vad vi körde. Med vissa utbrott så klarade vi kvällen bra trotts ett jäkla tryck... Tur att vi är brudarna som styr å hjälps åt. Det går så fruktansvärt bra då...

När stackars Jessica försökt få ut adressen Carl Öhrns Gata minst 4 gånger över radion å sedan utbrister "Åsa ring han... jag får krupp..." så kan man ju inte låta bli att le lite... Jag vet att när jag sitter i hennes sits så ryker det ur öronen å jag idiotförklarar ALLA... Håll er undan när Åsa är stressad å tålamodet tryter... då kommer den AGGRESIVA fram... tro det eller ej... hihi

Ikväll var det taxi igen... har rullat på riktigt fint för att vara måndag... trodde jag inte. Kul att det börjar ta sig även vardagar nu...

Bäst idag:

Åsa inne på Preem å köper avfettning... Andreas står med ryggen mot... Riktar flaskan mot han å får fram den klockrena kommentaren "Tror ni det hjälper??" Brudarna i kassan höll på att dö... hihi... Tyckte själv jag var ganska fyndig där... Sorry Andreas... hihi

Har gett pappas bil lite kärlek idag... den har fått en rejäl tvätt... puttsat med svamp å allt... nu syns det ju att den är blå igen...

Näää om man skulle ta å sova ett par timmar... senare idag ska jag hämta släp å köra å hjälpa Erika med lite grejor från jobb... hämta soffor å slänga på tippen å sedan fixa lite isolering till huset...

Har bestämt mig för nytt golv i kök å sovrum nu... lika bra ju. Kostar ju inte så där jätte... IKEA får det bli...

Säger GO NATT nu !!!

Inga kommentarer: