torsdag 17 december 2009

Det tar emot...

Idag snöar det som fasiken för att vara i Skåne...

Därför är jag inte speciellt road över att jag ska gå upp så där omänskligt tidigt för att sätta mig å köra ut till Billesholm klockan 6 på morgonen... Vem vet har jag riktigt tur så vet dom varken hur man plogar eller saltar på de skånska vägarna...

Visst jag ska få köra en liten pärla imorgon... En fin fin Passat... Men det är ju så där att sätta sig i en bil man inte är van vid när väglaget är som det är...

Å sedan på detta så ska skiten tankas med gas... det har jag aldrig gjort tidigare å man måste tydligen tanka minst en gång under dagen när man kör... Hmmm... Det kommer säkert gå jätte bra... men jag är ju som alltid lite skeptisk till nya saker...

Ja ja... nu måste jag i alla fall säga go natt till detta vita skåneland... SUCK !!!

Inga kommentarer: