måndag 21 december 2009

Nyfiken...

Kom precis på... idag har dom lagt nytt golv i hallen i nya lyan...

Hade jag inte varit så FRUKTANSVÄRT trött så hade jag åkt dit å kollat... Nyfiken som fan ju.

Imorgon är jag ledig så jag ska städa i ordning här hemma å sedan hoppas jag kunna lägga typ sovrummsgolvet klart imorgon...

Trött som aldrig förr när jag kom hem idag... sov ett par timmar på soffan... sedan blidde det köpemat idag också... palla inte laga... pekingsoppa och kycklingfilé i röd curry... Mumsans fillibabbsans... Å så har jag mat till imorgon med... Hur bra är inte det...

Nu säger jag go natt då ögonlocken trillar ner hela tiden...

1 kommentar:

Anonym sa...

På tal om nyfikenhet....Jag e så jävla nyfiken av mig så jag måste bara fråga...

Du har skrivit några gånger här i din blogg att du blivit uppraggad...
Men att du inte varit intresserad

Så.. Vad är du intresserad av då?
Hur ska Åsas dröm tjej se ut och vara??