torsdag 17 december 2009

Shopping...

Har handlat golv till nya lägenheten idag... det kommer bli såååå snyggt...

Vitt klickgolv till kök och sovrum...

Har ju tänkt på de där jäkla bänkskivorna i köket... De är gamla å laminaten har släppt lite där det har varit fuktigt... inte alls snygga...

Gissa om jag gjorde ett mega fynd idag...

Inne på IKEAs fynd hörna så står det en bänkskiva i svart/grått laminat för 95 kronor !!!

Även om jag inte får tillbaka sådant som jag fixar i en hyresrätt så kan jag tänka mig att lägga dom 95 kronorna på det...

NICE !!!

Så jag hoppas att jag orkar börja lägga lite golv imorgon kväll... det blir att dra bort lite lister först bara... sedan är det bara att börja...

Här även hittat en väggskiva till kök som jag vill ha... istället för kakel så sätter man lister som man trär i skivor med antingen ett motiv/mönster på eller bara i en valfri färg... Det är ju i stort sett bara det som saknas nu... å då kan ju det gamla fula kaklet sitta kvar bakom... sååååå jäkla bra...

Näää sova om jag ska komma upp imorgon... GO NATT !!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fynd! Blir säkert snyggt! / ela

Anonym sa...

Håller med.. vilket fynd!! När jag köpte bänkskivor fick man hosta upp runt 1500 spänn!!!

Man kanske ska gå på fyndhörnan lite offtare... hehe

Anna sa...

Utveckla det där med väggskivan! Lät spännande =) Vart får man tag i sånt? Skulle vilja ha nåt över vårat trista vita kakel...

Kram
Anna

Fam. Ritzén Norman sa...

Åh vad spännande!
Vi vill komma och titta direkt när det blir klart!!!!!!!

KRAM!