tisdag 1 juni 2010

Totalt onödig lista att fördriva tiden med...

Vad blir ditt namn baklänges?
Aså

Har du husdjur?
Nopp... bara de där jävla flygande malarna som dyker upp ibland...

Har du gjort en snöängel i år?
Missade det trotts en jäkla massa snö...

Hur långt är det längsta du har legat på sjukhus?
Tror jag lyckades ligga över natten när jag var liten å tog bort polyperna... annars brukar en 10 timmar på Akuten passa mig bättre... har ju hänt ett par gånger...

Platt eller lockigt hår?
Nu är det ju jäkligt kort... men rakt är det...

Vad gör du när det regnar?
Samma som nu... Soffan, stort täcke å så på med datorn å fördriv tiden en aning...

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Hmm, kan man nog säga. Flydde ju till Helsingborg å stratade om 2005... det var ju på sätt å vis en dröm...

Vad har du för startsida på ditt Internet?
www.litedansk.blogspot.com

Vem ringde du senast?
Jocke... Men han hade inte tid :-(

Tycker du om sengångare?
Nääää, det är helt fel tempo för mig... lite mer fart tack !!!

Vad har du för mobilringsignal?
Stamp on the ground - Italobrothers

Fösta sporten du gick i?
FOTBOLL så klart !!!

Vad längtar du mest till nu?
Den dagen då miljonvinsten trillar in...

Hur gammal har du tänkt att bli?
Så gammal som livet tillåter mig...

När åt du en fiskebulle senast?
Åhhh, så gott... men tyvärr säkert 2-3 månader sedan... Ska jag nog kunna ändra på...

Vad drömde du om i natt?
Min stora fina villa som jag ska bygga vilken dag som hellst ;-) Det gäller ju att slå på stort i drömmarna....

Vilken tv-serie är bäst?
Finns många... Men nya Miami Medical får det nog bli...

Kan du gå ner i spagat?
Ehhh, näää om det inte sker i någon fotbollsmatch så där ofrivilligt... Aj aj aj...

Vad åt du senast?
Rostad macka med smör å jordgubbsylt... Sååååå gott !!!

Höga eller låga strumpor?
Låga !!!

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Om jag sitter vid köksbordet JA... då finns ju inte mycket annat att göra... Sitter jag framför dator/tv så Näää...

Röd grön,blå eller gul mjölk?
Dricker mest vit mjölk... eller brun om jag slängt i lite Oboy... ;-)

Sommar eller snö?
Sommar så klart!!!!

Bikini eller baddräkt?
Ehhh... räknar shorts å sportbh ???

Är du mörkrädd?
Beror ju klart på vart man är... men vanligtvis inte...

Har du någon gång haft ett par kalsonger på dig?
Räknas långkalsonger ?? I så fall hela vintern...

Riktig gran eller plastgran?
Blir oftast ingen alls... för mycket jobb till för kort tid...

Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt... å mörkläggningsgardin...

Godaste drickan till frukost?
Oboy !!!

Senast lästa bok?
Minns inte, händer ju inte överdrivet ofta...

Vem kramade du senast?
Ehhh, lite sorgligt men jag minns inte...

Älskar du att sjunga?
I min ensamhet i bilen kan jag kläma fram lite toner... kanske inte så rena men vaddå då ??

Vill du bli president?
Hmmm, nje tror inte det. För mycker ansvar.

Har du någon gång spelat kille i en teater?
Japp... Ebenezer Scrooge i en Julsaga i typ 4an eller 5an...

Duscha eller bada?
Duscha eller bada i badhus går också fint...

Kan du ditt mobil nummer utantill?
Klart... måste ju kunna ge ut det till alla "kex".... ;-)

Har du tråkigt?
Nu har jag... därför jag gör denna lista...

Har du gråtit i skolan nån gång?
Japp... men mest för jag blivit så jävla förbannad !!!

Har du någon gång sminkat dig till punkare?
Näää inte vad jag kan minnas... om inte min tuppkamm idag räknas... hihi

Sjunger du på toa?
Näää... bara i bilen...

Vilken färg har din jacka?
Svart

Använder du långkalsonger?
Självklart på vintern...

Är du höjdrädd?
Inte det minsta... älskar höjder !!! Vill kunna sitta där uppe på taket till ett 15 våningshus å dingla med benen å bara njuta av höjden... Underbart !!!

Vilket land vill du åka till?
Först på listan just nu står USA... men lite semester i något land som är varmare än Sverige duger också bra...

Vem var den senaste som fick dig att skratta?
Jessica... I går kväll fick vi nått anfall här...

Vad ska du göra nu?
Väcka Jessica å sedan försöka vakna till liv själv... packa träningsväskan å byta om för träning...

Inga kommentarer: