tisdag 8 juni 2010

Början på veckan...

Har nu haft två ledig dagar... så underbart skönt. Har verkligen tagit det lugnt...

Måndag å det regnade som fasiken... Det är ju typiskt när det varit fint väder hela helgen när man jobbat mega pass... Ja ja, bara att gilla läget så det blev en dag på Väla... Emma å Josefin blev fika sällskap efter att ha suttit en hel förmiddag å surat lite över vädret så kom plötsligt förslag från alla möjliga håll... Synd att man inte kan klona sig å vara på två ställen samtidigt... Hade två "fikor" jag ville hinna med, men det fick ju bli först till kvarn där...

Idag Tisdag så känns det inte som om jag har gjort så mycket... men lite grejor har jag ändå hunnit... Först å främst så blev det en tur med Zarah för att fixa lite sprit till deras möte på Ven imorgon... vissa ska ha det bra... hihi. Efter att jag lämnat av henne så åkte jag till gör det själv tvätten å pysslade om bilen lite. Nu är det så ren å fin... Skönt att få det gjort... Har tagit alldelles för lång tid mellan gångerna...

Nu på kvällen så blev det ju fotboll som alltid på tisdagar... så skönt att komma ut till Gunnarstorp... Hämtade Alex å sötaste Bastian på vägen... åh kan man vara sötare än den lilla skiten ??? Han satt till å med fint hos tant Åsa under större delen av mötet efter träningen... bra kille det där... hihi

Mötet var ju lite efterföljande till våra personliga samtal... tänk att man aldrig kommer på allt när man väl sitter där på möte... men i bilen på vägen hem så kommer ju allt igen... konstigt det där... Jag vet inte om jag tycker att det var så där överdrivet givande... där står jag tvivlande... ja ja, det är nog bra på något sätt... men hur fan ska vi få bättre inställning i detta laget ??? Känns som om det är lite dålig stämning just nu... men frågan är ju hur man fixar till det... å varför det är dålig stämning...

Ja ja... lite annat som stört mig denna vecka är alla dessa småglin i sina förbannade roadracing bilar som kommer å drar förbi på raksträckan 15 meter från mitt sovrumsfönster... Kan dom inte bara köra å krocka på en gång eller nått... för det lär ju garanterat hända förr eller senare. Å varför får de för sig att de ska köra mitt i natten när jag ska sova ??? Jäkligt dum planering...

Näää... nu blir det bingen för mig... imorgon ringer klockan 05:00... sedan väntar taxi pass 06-16... vilket innebär lite sovande på knutan... Åhhh gillar inte taxi dagtid... färdtjänst när allt går i ett är en helt annan sak... Ja ja... bara att genomlida eftersom mitt nya schema strax börjar gälla... NICE NICE !!!

GO NATT VÄRLDEN !!!

Inga kommentarer: