fredag 4 juni 2010

Grill på Gröningen...

Jag ÄLSKAR sommaren... bara en sådan lätt sak som att man inte behöver pälsa på sig en jävla massa... sååå skönt !!!

Men nu ikväll har vi invigt sommaren rejält. Jobbade långt pass idag... (05:45-18:30)... Men så kände jag när dagen började ta slut att nääää, jag tänker banne mig inte åka hem slänga mig på soffan å sega ihop totalt... inte när det är detta underbara väder ute...

Så jag tog Maxi på vägen hem å skaffade engångsgrill, lite marinerat kött och lite potatissallad... Åkte hem bytte om, drog med Jessica å så drog vi till Gröningen. Helt underbart!!! Äta gott... snacka skit å kolla på allt folket som gör precis som vi... njuter av livet !!!

Kan kvällen bli bättre ??? Eller jo ok... lite kallt blev det mot slutet. Men filtarna var ju med så det var bara att svepa in sig... gott gott gott !!!

Imorgon väntar ännu en lång dag med färdtjänst så nu säger jag go natt !!!

PS. Tycker det är lite tråkigt att ingen ger någon som hellst kommentar... det är ju trotts allt runt 20 läsare inne per dag... *ledsen i ögat* DS.

Inga kommentarer: