torsdag 10 juni 2010

Skön dag... bra humör och biltvätt...

Är på sjukt bra humör idag... sitter här å trallar med i den dåliga musiken som radio rix spelar om och om igen... Men lika gla är jag för de...

Känner att jag är inne i en bra period just nu... jobbet går åt det hållet jag vill... snart så går jag på nytt schema... ett schema där jag har fått tala om hur jag vill jobba... Jag har fått välja vilka pass jag vill köra... Så enligt mina önskemål så blir det färdtjänst i veckorna och taxi på helgen... å så betydligt mer ledigt än innan... men jag gör inte färre timmar, bara lite längre pass...

Wohoooo... ser fram emot detta nu !!!

Sedan skadar det ju inte att jag får vara lite inblandad i en hel del saker som rör jobbet... *gilla*

På fotbollsfronten så känns det lite trögt... vet inte vad som händer i laget... men någonstans där nere i magen så känns det som om allt kommer ordna sig... Vi får helt enkelt se till att fixa det... Nu ska vi köra järnet på söndag då vi har sista matchen för våren mot Strövelstorp... Kan hända att jag är lite trött på samlingen 09:30 eftersom jag jobbar fram till 04 minst... men jag hoppas verkligen jag kan gå hem klockan 4 så jag inte måste jobba ännu längre...

Denna helgen så kommer vi förhoppningsvis ha att göra... studenten nu på fredag ju... kul att köra massa studenter som skrålar "för vi har tagit studenten" i bilen för fulla muggar... sånt gillar vi !!!

Nääää nu ska jag fortsätta ta hand om lilla bilen. Idag sitter jag ju i 54 å den har ju inte direkt fått någon "kärlek" på länge... Fick verkligen skura med svampen för att få bort all smuts... nu är det dax att ge den kärlek invändigt... puttsa puttsa...

Undrar om jag är den enda som tycker det är lite skönt att ta hand om bilen... går där å pular lite å bara slappnar av... skönt som fasiken...

Inga kommentarer: