torsdag 10 juni 2010

I min väska...

Oj det blir många inlägg idag... men det kan ju vara bra för er alla som följer denna lilla blogg... man får ju fördriva tiden på knutan när man inte har så mycket att göra på taxi...

Läste på en annan blogg att en tjejs väska kan tala om det mesta om personen i fråga... hmmm började kolla i min...

Följande finns i min väska som åker med till jobb varje dag...

Mobil laddare... jag som ALDRIG pratar i telefon.

Handkräm... man vet aldrig när det behövs.

Alvedon... bra att ha.

OB... man är ju brud ju.

Block å pennor... till taxi nätterna med växel i bilen, glöm att jag håller allt i huvudet.

Rubiks Cube... tidsfördriv när det blir tråkigt.

Hårsnodd... till mitt mycket långa hår så det inte hänger i ögona.

Mirakeltrasa... till instrumentpanelen i bilarna, rent å snyggt ska de va.

Termorulle... en extra om det skulle krisa å ta slut i skrivaren.

Wheel Cleaner Spray... snygga fälgar är ett måste å palla skura.

Insect remover Spray... bort med de äckliga mosade sakerna fram på bilen efter ett pass.

Taxi plånkan... stor å tung efter färdtjänst pass där tanterna betalar med enkronor.

Handsfree sladd... min överlevnad, utan den å man säkert hade krockat 17 gånger om.

Har en känsla av att några av sakerna kanske inte är helt vanliga i en bruds väska... å inte i någon annans heller för den delen... Hur normalt är det att man går runt med lite rengöringsprayer i väska liksom... men det har visat sig vara bra... hihi.

Men ärligt så är allt till taxin... till å med hårsnodden... Gör att telefonen sitter kvar i handsfreen i bilen... Annars ploppar den ur i varje gupp...

Undrar vad denna kombination av saker nu säger om mig ??? Taxi freak !!! Japp så måste det nog vara... hihi

Inga kommentarer: