torsdag 10 juni 2010

Dream on !!!

Jag vill ha förändring... Jag trivs som fan på jobb å med fotbollen nu... men det finns så mycket mer man vill ha...

Jag har länge... å jag menar LÄNGE drömt om att skaffa mig ett hus. Ett nytt hus, kanske lite utanför stan med en stor trädgård å gärna en pool... Hur underbart vore inte det...

Jag ser en stor öppen planlösning framför mig med ett kök där jag kan ha en stor spis med en ännu större fläkt ovanför som bildar en stor köksö mitt i allt... hmm drömma kan man ju... hihi

Självklart så vill jag ju också ha en FET soffa framför en ännu FETARE tv... värsta ljudsystemet så man kan spela för alla grannar... hihi

Å ja självklart så vill jag inte ha det där huset själv... vill ju dela det med någon också...

Hmmm låter ju som att jag är lite av en materialist... å jo det kan nog stämma... prylbög om inte... hihi

Inga kommentarer: