torsdag 10 juni 2010

M&M och bittra tankar...

Har ju då tyvärr kommit på hur underbart gott det är med M&M Choco... Farligt !!!

Det råkade ju ligga en liten påse i min väska... kan ju tillägga att den köpte jag på båten till Danmark när bror var nere så jag har allt hållt mig ett bra tag... men när det är sånt här fruktansvärt regnande så behövs lite gott för att hålla upp humöret... kan ju skylla på det i alla fall...

Är lite sne på allt skitsnack just nu... kan inte säga allt för mycket för mycket men om man står säger en sak så förutsätter jag att man menar det man säger... jag kan inte gå runt å gissa att alla "bara skojar"... å tyvärr gäller det allvarliga saker...

Jag hoppas att det som denna idiot ställt till med tidigare inte stämmer... för man vet ju aldrig, kanske bara skojar... å om det nu stämmer så hoppas jag att det inte blir något med det hela...

Hmmm... nu är det jag som är bitter... men det bjuder jag på... eller vem vet, jag kanske bara skojar... Ha ha ha

Inga kommentarer: