söndag 25 juli 2010

En dag på jobbet...

Sitter å kör taxi... brukar inte köra dagtid alls ofta just nu. Har ju plockat bort det från mitt schema, det är jävligt nice när man kan bestämma sina tider pass själv... Gillas skarpt !!! Leker lite med kamernan i brist på fotoinspiration... Men då kan ju ni mina vänner få följa med en dag på Taxitjänst i Helsingborg.

Hoppas ni gillar att köra bil... det blev en 45 mil idag... häng på !!!


Började dagen med att pilla upp bizzen i rutan... Mot Kastrup klockan 6 på morgonen...
Hade ju hellre glidit runt på små fina vägar som igår... Men tyvärr är dessa utbytta mot E6án... men den är inte helt illa den heller...

Gör en djupdykning ner i underjorden...

Men till slut efter 4 kilometer så ser jag ljuset i tunneln...

Den är ju ganka lång ändå den här bron...

Åhhh, där uppe skulle man vara... *mys*

Rullar in mot Malmö å ser hur det spricker upp å solen visar sig...

Betalstationen på svenska sidan, hoppas jag kommer igenom... tihi...

Varje gång jag åker under denna bron i Malmö så förvånas jag över hur dom tänkte när dom bygger en bro å planterar trän på den ??? Plats över eller ???

Hemma på Knutpunkten igen... jävligt konstigt att alla dessa Sverigetaxi bilar står å hänger på Knutan när dom nu har så "fruktansvärt mycket att göra"... Jo men troligen. Men visst kan lätt stå å vänta när man tar flera hundra för en körning på 5 minuter... Sjukt !!!

Det är inte alltid så roligt att köra mat... Dyker in en körning precis innan lunch å magen den kurrar, shit vad det kan lukta gott då...

Kan det bli en bättre avslutning på dagen? Lämnar starx utanför Halmstad... Tack å bock !!!

Å så rullar jag tillbaka mot Skåne län...

Tar satts så jag kommer över åsen... bra backe det här...

Hmmm... Det ser litta mörkt ur å stormar det gör det... Men jag är gla så länge vi slipper regn... *håller tummarna*

Rullar in i Helsingborg å ser hur det ljusnar över stan... så nice. Nu väntar en ledig kväll. Kan det bli bättre ???
Tack för att ni hängde med på min dag... jag hoppas att ni kan få lite mer inspirerande foton så småningom... men det känns dött på den fronten just nu... Använder kamerna lite nu ändå bara för att... känner jag vill men det tar emot... Någon som vill agera modell någon timmer så hojta... Gillar vekligen att fota personer... men jag är absolut inget proffs... Men jag lär mig... Intresserad ??

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ställer lätt upp på att vara modell :) //Karin