onsdag 14 juli 2010

Ledighet å jobb...

Börjar nästan bli lite bortskämd med ledighet nu... förra veckan ledig onsdag och torsdag, denna vecka så blev det måndag, tisdag och onsdag... Snart väntar ju lång ledigt också...

Underbart skönt !!!

Tyvärr så spökar halsen nu bara... haft ont i halsen som fan idag, känns ungefär som om jag hånglat med en hel sandlåda... Inte kul alls, kroppen är också öm å jag tror att jag haft feber lite till å från... *Tyck synd om mig* hihi

Imorgon blir det jobb så jag hoppas att jag mår lite bättre... men denna helgen har jag glassepass hela helgen, bara dagtid å korta pass så jag ska inte klaga.

Just nu är jobbet så jäkla kul också... å alla nya som vi fått in har verkligen kommit in i gänget. Mycket kul !!! Nu går vi framåt å utökar lite till... snart så kommer vi ju nästan dubbla upp... det är kul som fan å få vara med i denna utveckling. Även struktureringen börjar ta sig... men där har vi ju lite kvar att jobba på, svårt att lära gamla hundar att sitta... hihi

Näää, dax att sussa lite så den här jäkla bacillerna släpper taget !!!

Inga kommentarer: