torsdag 29 juli 2010

Ledig å kreativ...

Kreativ dag idag... det var länge sedan. Pysslat å knåpat lite vilket resulterade i två läderarmband. Kul att känna lite inspiration igen, den har jag varit lite död på foto fronten så nu kanske den ger med sig även där...

Men om jag inte är helt ute å cyklar så kommer det bli en hel del fotande nästa vecka då nästan halva Örebro kommer å hälsar på. Mamma å Pappa kommer på måndag och Bror å Frida med lilla Ludde å Maja kommer på söndag... Barnen kommer ju att förevigas MÅNGA gånger...
Så blir det ju så klart den klassiska turen till Tyskland på onsdag... Måste ju införskaffa lite vätska... Då kanske man hittar lite fint att fota på ...


Idag har jag fixat lite smått å gott... Blev ett par timmar på kontoret för lite fin justeringar inför helgen... Känns positivt inför detta... Nu är det Helsingborgs festivalen å vi räknar med fullt ös... Det lär nog dra igång lite på lördagen i alla fall...
Efter att ha gjort lite nödvändigt jobb så blev det Väla med Emma. En välbehövlig dammsugare införskaffades... Den är inte vacker men ruggit bra. Men som jag försöker intala mig själv så är det ingen som kollar in min orangea fula dammsugare, tänker ju inte flacha rundor med den när det är publik liksom...
Även en mobil laddare till bilen fixades, hjälper ju inte att jag har typ 4 stycken till ericsson när det har bytt modell till min lilla X10á... för övrigt så är jag ruggit nöjd med den lilla luren. Har visst blivit lite facebook idiot efter att ha skaffat den telefonen. Det är ju så lätt att bara råka glida ut å kolla läget lite när man råkar ha en sekund över... Tur jag surfar obegränsat... hihi
Näää, dax att sova kanske... Börjar känna mig bättre så ska inte utmana ödet å sova för lite så kroppen säger ifrån igen... Nu håller vi tummarna för att det fortsätter i denna takten åt detta hållet... Go natt alla !!!
( Varför fuckar text helvetet ihop sig när man har bilder med... vill ha betydligt mer mellanrum... *stör mig* )

Inga kommentarer: