onsdag 21 juli 2010

Sockerberoende å bli bättre ???

Varit hemma i två dagar nu å verkligen inte gjort ett skit. Degat på soffan å försökt kurera mig så gott det går. Å vad händer ??? Jag har mer ont i hals jävlen än någonsin... Lönt att vara hemma ???

Näää, nu ger jag detta onsdag och torsdag också, är det inte bättre då så vet jag inte vad jag gör... så låt det bara bli bättre... snälla snälla, pallar inte detta.

Idag så slog även sockerberoendet in... Har försökt låta bli godis å läsk nu under ett par veckor, har gått helt ok men idag så kom mega suget å det blev en liten tur i bilen de väldigt långa 800 meterna jag har till Coop...

Slog till på lite Coca Cola som nästan inte innehåller något socker alls... hihi... Å så lite små godis...

Men det är som vanligt med mig å godis... köper en påse med alldelles för mycket å så äter man kanske 8-10 bitar så vill man inte ha mera... när ska jag lära mig handla efter det ?? Nu sitter jag här med en jättepåse godis som jag inte alls är sugen på... Lönt liksom...

Näää, om jag ska ta å gå å lägga mig... pillade precis i mig lite alvedon så ska väl slå till medans de verkar... Shit jag tror det går mer alvedon än godis här, en karta på ett par dagar å nummer två är jag snart halvvägs på... Det är fan inte billigt att vara sjuk...

Inga kommentarer: