lördag 24 juli 2010

Jobbet...

Ok... jag är trött... Jag borde verkligen sova, speciellt eftersom den här jävla förkylningen inte vill ge med sig. Snacka om envis !!!

Kör dagtid för att jag skulle börja lite lugnt efter att ha varit hemma... ja men tjena. Har haft fullt upp verkligen. En jäkla massa flygkörningar har det blivit... det är ju bara att tacka å ta emot men det var ju inte riktigt vad jag hade planerat... i Fredags tex så åkte jag nog fasiken aldrig in på knutan... å detta på en hel dag med taxi dagtid... Visst så var det lite möte med mat24 å sånt som tog min tid men ändå... allt klaffade, började med sturup å sedan ringde det på vägen upp mot Hbg å blev då lagom att plocka upp på vägen å så fortsatte det bara... NICE !!!

Idag har jag dock kört färdtjänst... Gillar det. Lite skönt !! Bra humör å en jäkla massa innerturer på förmiddagen... men idag var det riktigt nice, det rullade på å jag låg i tid hela tiden. Började dock med att få en bom till Simrishamn... Skulle hämta en kund men denna hade visst fått för sig att lämna boendet så personalen fick avbeställa... detta när jag väl var på plats så det var lite surt... Men men, fick en timmes paus å det gjorde inget, sedan rullade det igång igen å jag fick på eftermiddagen fina turer hela tiden... inte jättelånga, som längst Hörby men bra samåkningar å typ aldrig tom... Så ska det vara.

Kul när jobbet klaffar !!! Riktig bra period nu !!! Å nästa helg är det Helsingborgs Festivalen... jäklar vad vi ska köra !!!

Näää sova var det... Go natt alla glada !!! ;-)

Inga kommentarer: