tisdag 20 juli 2010

Sjukling...

Åhhh jag vet att jag är skit dålig på att blogga just nu.

Men jag har ju åkt på värsta viruset... ont i halsen som fasiken å kraxar värre än en kärring som druckit Wiskey i 80 år... Sedan skrämmer jag ju slag på både barn å pensionärer så det där med att jobba hoppar jag över just nu... Jag vet inte om det är ögonfluss men kan gissa det... ena ögat är rött som fasiken å kletar ihop över natten... mindre mysigt.

Nu blir det till att vara hemma denna veckan å vila. Gör så gott jag kan men alla som känner mig vet ju hur rastlös jag kan vara... Lite duktig igår då jag verkligen inte gjorde någonting, blev lite film å hänga i soffan.

Idag tänkte jag att jag skulle klara av två projekt, diska å tvätta... Visst det var inte några problem att slänga i en maskin tvätt men efter att ha diskat ett par glas å tallrikar å svetten i stort sett rinner av mig så kan jag inte påstå att jag ser fram emot att hänga tvätt... Ja ja, en maskin får det bli, kanske två om jag pallar lite senare idag... Det är ju ganska bra att kunna passa på när man är hemma.

Åhhh jag kom på ett projekt till... litet men bra att fixa... ska göra redovisningen till jobb så chefen blir glad... hi hi...

Shit nu börjar dagen fyllas upp... å tar jag sedan fram playstationet så är vi klara med denna dag... kan det bli bättre? Rastlösa Åsa kan också klara av att vara hemma å vara sjuk.

Inga kommentarer: