onsdag 21 juli 2010

In my home...

Jag säger välkommen hem till mig... nu har jag fixat lite hemma efter att ha blivit ensam i lägenheten. Det är riktigt skönt att kunna göra precis som man vill... något jag alltid varit bortskämd med att kunna göra förut men som fick sättas lite åt sidan då jag blev kombo... Inget jag kommer att göra om, men klart en nyttig erfarenhet.

Sovrummet å hyllan ovanför sängen...

Vardagsrummet å min efterlängtade läshörna...
å det är även här min chockrosa gardin bor...

Lite gröna fingrar har jag allt, blommorna blommar... doftar ljuvligt...

Ännu en av det designprylar jag inte kunde låta bli att införskaffa... men visst är den cool, å den blir ju inte sämre av att underbaraste Ludde pryder den...

Lampan i sovrummet... så nice !!!

1 kommentar:

Zarah sa...

Måste ärligt erkänna att lgh ser SÅÅÅÅÅ mkt bättre ut nu :)