fredag 24 oktober 2008

En effektiv och kul dag...

Idag har jag fixat å donat... Har varit ledig från jobb, sååå jävla skönt.

På morgonen så tvättade jag för full och sedan vid lunch så var jag å besiktade bilen. Gick igenom utan anmärkning, så skönt !!!

Efter besiktningen så fick jag ett ryck... "jag måste klippa mig"... så bort till Väla å in på Frisyrmakarna... å tur hade jag, fick komma in på en gång. Å fick en grymt duktig tjej som hade jobbat på teatern i Göteborg... jag är så nöjd !!! Hon visste hur man klippte kort, å hon vågade.

Sedan så blev det en liten tur på Väla... inhandlade en ny tröja å en hatt.. hihi... Måste ju förnya lite till vi ska till Malmö på fotografering.... Jag kommer köra fullt ut på min "egna" stil. Tänker då inte dra på mig nått bara för att...

Ska bli spännande å se hur dom sminkar mig... jag är ju inte som alla andra... hihi

Efter att ha varit inne på Cubus så åkte jag genast ifrån Väla igen... det var farligt att vara i närheten av affärer idag... shopping genen gick på högvarv idag... ville bara shoppa shoppa shoppa...

Jag lyckades så där för när jag kom hem så skulle Emma å jag hitta på något... å vi bestämde att vi skulle fixa lite till hennes lägenhet... typ gardiner å så.

Gissa om det blev Väla igen... hihi... å denna gång Ikea också... lite till shopping blev det men inte för några stora summor. Tack o lov...

Nu ska jag bara köpa ett par skor också... har hittat ett par som är snygga å sköna men så är dom bruna och jag vill verkligen ha dom i svart i stället... jäkla skit !!!

Efter att ha inhandlat allt å lite till.... utom gardiner så drog vi hem till Emma å satte upp två nya tavlor, satte upp en magnetlist till knivar i köket å så diskade vi allt nytt porslin som vi "råkade" handla.

Efter detta så var man HELT slut. Satte oss i soffan men det tog inte många minuter förns jag kände att jag borde dra hem. Somnade nästan....

Men väl hemma så MÅSTE man ju såklart blogga innan läggdax... men nu börjar jag känna mig klar så jag säger GO NATT å avslutar här...

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Hmm......
Hatt... är det en liknande som på bilden jag visade dig????
Hittade en idag på HM.. för vi har också shoppat. Vi var två ggr på marieberg idag jag och Ludde. Andra gången var Micke med också i o fs. Men jag hittade såååå fina kläder. Byxor, frackskjorta, väst och fluga!! Fint va???? Micke testade en hatt på Ludde som var jättemycket förstor men han verkade tycka det var ok. Sedan provade vi massa mössor och det blev mindre och mindre kul. Jaja.. lite fick vi shoppat i a f.

Vad ska du ha på dig på fotograferingen? Får man se korten sen?

KRAM och natti.