söndag 12 oktober 2008

I Örebro på 1 års kalas...

Denna helgen tillbringas i Örebro... Åkte upp i Fredags direkt efter jobb...

Släpade på världens bästa 1 års present... ;-)

På vägen upp så blev det byte av tåg i Göteborg... där träffade jag på Anne som jag gått gymnasiet tillsammans med. Vi satt å snackade en hel del på vägen om vad vi hade för oss nu för tiden... hon var lärare på högstadiet i Göteborg.... något som hon inte rekommenderade....

Jag kan nog inte påstå att jag värvat en ny trafiklärare heller eftersom jag var lite putt över att mörkerkörningen börjar nu i november å jag känner inte alls för att jobba från 7 på morgonen till 20 på kvällen...

Ja ja... trevligt att snacka lite i alla fall....

Sedan så har det varit semester för fullt på lördagen då jag bara tog det lugnt. Hjälpte till lite inför 1 års kalaset som har varit idag...

Idag, Söndag så började jag med en frukost tillsammans med Louise. Trevligt att träffa gamla vänner å höra lite hur dom har det. Det blev en frukostbúffe på Java... alltid NICE !!!

Efter det så blev det raka spåret till 1 års kalaset för sötaste killen Ludde. Hoppas att han kommer att ha mycket nöje av den Volvo C30 som han fick av faster... Det är väl en lagom 1 års pressent??

Ok... kanske inte i fullskala men ändå... lite "pimped" med Drive in loggan på sidan och så självklart ett körkort på motorhuven... Nu har han ju en likadan bil som faster. Det gäller att man börjar i tid... å nått annat än Volvo var ju inte tänkbart... det är ju en SÄKER bil !!!

Har också hunnit med att hälsa på farfar Göte som har fått flytta in på ett äldreboende. Han var glad att jag kom å tittade in... men han var inte alls pigg. Vi var där i kanske en 30 minuter å han orkade i alla fall sitta uppe å prata... men sedan skulle han vila för han blev väldigt trött.

Efter det besöket så blev det tillbaka till 1 åringen... shit vad fort tiden går. Han växer så det knakar den lilla killen. Värsta snyggingen det kommer bli av honom. ;-)

Nu sitter jag fortfarande hemma hos bror å Frida å passar på att blogga... så att Frida har nått att läsa... hihi

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Du är rolig du!
Tack så mycket för Volvon. Den kommer han ha mycket skoj med i framtiden.

Kan inte fatta hur snabbt tiden gick nu då. Fullspikad helg för vår del så det känns inte som vi hunnit umgås så mycket som man önskat. Men ikväll hann vi ju i a f med lite wii... nästa gång får det bli sushi... lova det. Vår egen alltså!

Trevlig resa hem och hoppas vi hinner med en lunch innan du åker :D

KRAMAR!