onsdag 22 oktober 2008

Lång arbetsdag...

Åhh idag har det varit tufft på jobb. Började vid 7 i morse... eller första eleven kommer ju 7:25 men då ska jag ha bil å så framme. Sedan var det fullt ös fram till 17 då jag drog igång handledarkurs... å klar på jobb var jag vid 20:30...

Det är sjukt var trött man kan vara i huvudet... men kroppen har överskottsenergi. Borde kanske träna... men kan ju för fasiken inte dra ner klockan 12 på natten... ska ju ändå upp imorgon...

Efter jobb så blev det en slimburgare nere hos Emma på Max... det var akut behov av käk å orkade inte fixa något hemma...

Sedan blev det en liten tur i bilen... var tvungen att rensa tankarna lite... å bara koppla av. Det är ju helt underbart att köra !!!

Å nu sitter jag här som vanligt å bloggar... har ju blivit riktigt duktig på detta.. nästan varje dag nu ju. Men det är kanske inte helt bra att det ALLTID är "mitt i natten".... men men, sova kan man ju göra när man blir gammal... hihi

Åhhh, jag måste bara berätta... Har fått beslut från försäkringsbolaget ang ersättning för när jag var sjukskriven... jag får 323 kronor... å på det drar dom 30 procent skatt... Hallå det är ju fan skrattretande !!! Men detta är bara på sjukförsäkringen... kanske att det kan bli något från trafikskadefonden eller vad det nu heter... Men det vet man ju aldrig... ska nog inte räkna med det i alla fall...

Näää... dax att sova !!! Ska upp om 5 timmar... ZZZ !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

323 kr.............. vad ska man säga???????????