onsdag 29 oktober 2008

Ser fram emot helgen !!!

Denna helg kommer att vara fullt ös men fan vad kul vi ska ha....

Idag har jag fixat lite "snygga" kläder till 80-tals festen... Det är rosa å fint... precis så som jag alltid brukar ha... hihi

Hoppas på att ett par öl ska ge mig lite extra mod så jag vågar gå ut i kläderna jag lyckats hitta... Jag säger bara tajts, benvärmare å så klart ett pannband.... ASG !!!

Ska försöka fixa lite bilder till bevis.. hihi

Nu får denna vecka rulla på fort som fan !!!

Mer info om detta finns på www.sundsparlan.se

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Vad kul! Hoppas att ni får riktigt skoj. Nu ska vi snart lägga oss. Vi har suttit och uppdaterat hemsidan (nhs alltså). Tidigare idag fick Ludde sin 1 årsspruta.... inte kul.. han är jättehängig nu. Men läs mer på vår blogg såklart.

Natti!