måndag 20 oktober 2008

Lite snabb blogging...

Ok, borde sova... men denna dagen har varit crazy så tänkte passa på att blogga den...

Började med att chefen var sjuk... han som ALDRIG är sjuk... ok denna gång har han åkt på lunginflamation.... Inte kul det inte....

När jag kom till jobb så fick dom inte igång datorn... kan ha varit att det var Rune som startat den... hihi. Men efter en omstart så gick det igen...

Ok... första eleven kom inte, jag ringde, hon svarar, när jag sagt att jag ringer ifrån Drive in så blir det bara tyst å så lägger hon på luren... Ja ha... den eleven kommer altså inte klart... nästa elev var sjuk å hade avbokat...

Så dagen började med att köra upp två bilar till Combitext för att ta bort gamla loggan som inte alls satt som den skulle å sätta på nya... Vid lunch så åkte Martin å Anna å bytte bilar där... å när dom kom ner till skolan så kändes det helt fel med loggan... dom har satt den rakt, jag tror att den ska sitta snett....

Men chefen fick man ju så klart inte tag på... han var RIKTIGT sjuk.... så jag ringde till Combitext för att dubbelkolla så det blir rätt... eftersom dom nu påbörjat bil nummer 3 och 4.... å dom kollade å var bombsäkra på att det skulle vara rakt...

Ja ja... hoppas nu det går hem hos Ronnie... men annars så tycker jag det får duga... Ser ändå ok ut... visst hade det varit snyggare med vinklad logga... men men, man kan ju inte få allt...

Massa bilbyten under dagen... röda var först, automataren, opeln, svarta, automataren och så avslutade jag med röda igen... en jävla massa byten kan man säga...

Detta medför att raster bara är att glömma... så det blev en dag utan å jag som redan har ont i magen troligen för att jag stressar för mycket... det blir ju inte bättre precis...

Ja ja... avslutade dagen med att ha en uppkörning... gick ju så klart bra !!!

Men det var lite extra viktigt att det skulle gå bra idag... Elli hade rekommenderat den här eleven att gå till mig... hon hade tidigare blivit lurad av en trafikskola och gett upp på en annan... så nu jäklar skulle det gå vägen !!!

Å japp, har man en tjatande Åsa brevid sig så går ju allt.. hihi... Nää, skämt å sido, jättebra tjej som sattsade allt. Skrev upp runt klockan 15 idag... å så körde vi upp vid 17... å hon glassade igenom hela köret !!! Å Det var typ 3-4 veckor sedan hon kom till mig... så det är bra jobbat det... körkort på en månad !!!

Lite kaxig är jag ju så klart !!! Värsta bästa trafikläraren... ;-)

Så dagen slutade bra som fan.. men från jobb så var det bara hem... å sedan har vi haft styrelse möte med CLD... men det var kanske lite i senaste laget för oss... det blev en jävla massa fnitter... hihi... Men men... planerna på julavslutningen börjar ta form...

Nu sitter jag å fixar med en massa musik som jag fått av Yvonne...

Borde sova... men men... snabbt skulle detta inlägg bli... vet inte om jag lyckades direkt... ops !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Oj! snyggt jobbat. Såklart din förtjänst! 1 månad är inte dåligt!

Vi är helt slut här idag. Ludde har däckat för länge sedan. Han har haft en kompis här hela em och såklart inte sovit speciellt mycket mer än när vi var ute på prommis....

Kom snart hem...
kram