söndag 5 oktober 2008

Oj oj, vad det går snabbt i svängarna...

Jaha... vet nog inte vart jag ska börja....

Mycket trevligt igår kväll.... Hade Zarah, Rebecka, Erika, Alex, Maria och Nicoletta över på lite efterskottsfirande av födelsedagen...

Fixade i ordning lite kycklingwok en sallad och så självklart lite äppelpaj till efterrätt. Mmmm det var inte helt fel det inte.

Vi hade en mycket trevlig kväll där vi även testade ett nytt spel... Trodde du ja! Ett spel om vad du tror om dina vänner... lite fördomar och tuffa val.. men även lite utmaningar... tex så slutade kvällen med att Nicoletta hade en mustach av mascara och jag själv hade fått skölja munnen i olivolja... URK !! Men kul hade vi i alla fall !! Hoppas bara vi blir lite tuffare i utmaningarna till nästa spelomgång... hihi

Men så hände det också väldigt STORA saker igår kväll....

Jag fick tex en FRU....

Så nu är det bara villa och volvo som saknas...

Hon är blond, hon har blåa ögon, hon är lite kortare än mig, snygg rumpa... hihi. Å bäst av allt hon tjatar inte och hon är väldigt försiktig med att spendera pengar. Inga större krav på fina kläder och inte heller så vill hon gå ut för ofta.... Kan det bli bättre ??

Hon får nog till å med följa med hem till familjen nu när jag drar upp till Örebro i nästa helg. Å det är också bra med henne... hon är väldigt smidig å flexibel så hon kan följa med överallt...

Måste ju också passa på att tacka Maria och Nicoletta som såg till att vi träffades... Utan dom så hade det ju aldrig hänt...

Min FRU Emelie... hihi

2 kommentarer:

Fam. Ritzén Norman sa...

Grattis till frugan!

Ska bli kul att träffa henne. Behöver vi bädda åt henne också då eller kan ni båda sova i bäddsoffan? :D

KRAM

~Louise~ sa...

Ha Ha!! Men jag tror nog minsann att du får köpa lite kläder åt henne. Ser lite kallt ut ;-)

Jag ses gärna, om du har tid såklart! Jag kan typ när som helst, sitter mest hemma o latar mig...

Ha det!