fredag 3 oktober 2008

Nu vet jag !!!

Polis polis potatisgris...

Det är ett VÄLDIGT långsiktit mål....

Först så ska jag göra ett högskoleprov... blir i mars -09
Sedan så ska jag träna som en liten tok... men det är bara fullt ös. Ska ju springa "Springtime" med jobb i vår. Det är 10 km och i denna backiga stad så kommer det att vara jobbigt som fan... Bara att börja träna som fan.

Nu är det ju bra.... nytt gym neranför backen som har öppet dygnet runt. Så det blir ett kort där... då kan jag ju gå dit när fan jag vill.... Kan ju hoppas att jag kan orka dit på morgonen... men det är ju inte jättetroligt... hihi

Nää.. bra med mål... kan ju inte fortsätta stampa på samma ställe som jag har gjort den senaste tiden. Trodde att jag skulle kunna utvecklas mer som trafiklärare.... men det blir bara en vardag där man tjatar om samma sak om och om och om igen...

Idag så har vi varit på "utbildning" på halkbanan.... Jag tror fan inte jag har varit med om en mer värdelös dag.... har inte lärt mig ett skit. Det är så tråkigt. Sedan gör det ju inte saken bättre att hela kåren med trafiklärare är 50+ å lite till å framför alla tråkiga jävla gubbar...

Fan vad glad jag är att jag har Martin och Anna som jag jobbar med. Dom är BÄST. Gillar dom som fan!!!

Näää... nu ska jag baka en äppelpaj för imorgon blir det party här. Det var ju ett tag sedan men jag har ju trotts allt fyllt 26... shit ÅNGEST !!!!

2 kommentarer:

~Louise~ sa...

Ja, Åsa, visst är vi gamla nu??? Huga...
Jag har oxå fått listan, och det är ju bara vissa som dragit sig lite längre bort.
Jag tro inte jag ska gå, får inge direkt svar av Sandra. Vill ju gå, det hade varit sååå kul. Men kul får jag ju inte om jag blir bara jag själv, ha ha!

Fam. Ritzén Norman sa...

O.M.G............................
Vi måste ta ett snack när du kommer hem.

pussar från oss