torsdag 23 oktober 2008

Träning...

Så har det hänt.... det som man kunde tro var omöjligt.

Jag, Åsa Norman har tagit mig iväg å tränat för första gången på typ hur länge som helst. Nu har jag absolut inget att skylla på... gymmet har öpper dygnet runt så alla dessa ursäkter med jag hinner inte är ju bara att glömma.

Jag är supernöjd med stället... det är 24seven och det bästa med söder där jag håller till är att det finns en speciell dam del... helt avskild och inte är det många som tränar där... Idag när jag å Alex var nere så kom det en tjej till... men annars så var vi helt själva på damdelen...

Undrar om man kommer att ha träningsvärk imorgon?? Jag tror nog det... så otränad som jag är... Men nu jävlar gäller det ju att ligga i... i maj ska jag springa en MIL... shit vad det är långt...

Å på långsikt så finns det ju mål... dom är tuffa men va fan... så här kan jag inte hålla på.

Imorgon så har jag en "nytto" dag.... är ledig men ska upp å tvätta vid 7... sedan ska jag besikta bilen vid 13.... håller tummarna för att lilla svart ska gå igenom utan anmärkning ännu en gång... den börjar ju bli gammal....

Näää... nu ska jag fixa lite med musik... sedan ska jag sova... trött som fan nu efter att ha jobbat å tränat... är ju inte van.

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Du är sjukt duktig!!!!!!

Heja heja heja heja Faster!!!!!!!!!!!

KRAM!