torsdag 9 september 2010

Han har lyckats igen...

Alltså detta blir bara mer å mer komiskt... Den där ex chefen som jag nämnde i föregående inlägg... nu har han överträffat sig själv igen...

Där står jag på Preem å tankar fina fete pärlan... å gissa vem som glider in med mc-elev å allt. Lite lätt stressad å ser väl inte att han egentligen kanske borde ha unvikit denna macken någon minut till...

Han hoppar ur bilen å ser med lite förskräckelse i blicken mig som står så där lite mitt i allt. Jag väntar å väntar, men varför skulle det ha varit en ursäkt att han var full sist han inte ens kunde klämma fram ett hej...

Så jag trycker fram ett ganska betonat HEJ så han liksom inte kan missa det... å jag får ett litet mumlande hej tillbaka trotts allt... kors i taket. Människan kunde tala trotts allt... Ha ha ha.

Lite lustigt också när vi står i en kö inne på macken... jag bakom honom, å han är mycket väl medveten om att jag står där... han gör verkligen allt för att titta åt alla andra håll än mot mig... ställer mig lite snett brevid bara för att jävlas lite extra också... hi hi hi...

Men varför skulle vi växla något ord... nä den mannen är en udda filur.

Ja menar inte att vi ska vara bästa polare eller så. Men jag jobbade trotts allt för fanskapet i 4 år... men det kan ju hända att han är sjukligt långsynt eller så stör han sig nog bara på att det går jävligt bra för mig... å framför allt för TaxiTjänst. Det måste ta emot... Släkten är ju värst har jag hört...

Kunde inte låta bli att gå å skratta lite för mig själv där på macken... det är fan komiskt det här hur folk uppträder. Trevligt att det bjuds på lite skratt, synd att de inte fattar det själv... hihi

Inga kommentarer: