onsdag 15 september 2010

Shoppning till MAX !!!

Med uppdraget att köpa en ny antennsladd så styrde jag mot Väla...

3 timmar senare så kan jag knappt bära upp allt i lägenheten.

Ramlade ju som vanligt in på Cubus... Det är klart nya favobutiken. Där blev det minsan ett par nya svarta jeans och en sjukt snygg t-shirt å även en lila huvtröja... mys nu till hösten !!!

Kom ju på att jag behövde ett par nya jobbebyxor så det blev en tur till HM... å ja, ett par svarta byxor blev det å så råkade det ju följa med två sjukt snygga läderarmband å två linnen å kepsen som det stod ÅSA på... svart med en döskalle i lila å turkos på... huuu så snygg !!!

Ja ja... har ju funderat på det där med nya gradiner på balkongen. Dom som sitter där är ju så urblekta så man knappt vet vilken färg de har egentligen. Så in på Indiska å hittade snygga svarta gardiner med lila detaljer på... som vanligt så följde det ju med lite annat också... matchande lykta å duk... hihi. Bara ett problem där, när jag kom hem så visade det sig att gardinerna inte såldes i par utan styckvis så det blir nog fasiken en tur dit imorgon igen... nu blev gardinerna till balkongen helt plötsligt lite dyra... men det är det fan värt, snyggt blir det ju !!!

Ja ja, asade mig ut till bilen å körde hemåt... tur att jag inte kom ut från parkeringen förns jag kom på varför jag åkte till Väla... antennkabeln hade jag ju glömt.

In på Kjell & Co... hittade min kabel men också ett par högtalare till datorn. Måste ju ha bra ljud på lördag när det är fest !!!

Å så där på vägen ut så ligger ju Panduro... kunde inte låta bli så det blev en väggdekor å lite pyssel prylar.

Seriöst så här har jag nog fan aldrig shoppat loss tidigare... Eller det har ju kanske inte riktigt funnits pengar till det. Tur man fick fetelön månaden som var... Tack å bock för den !!! Ska nog lyckas spendera den också... men jag får ligga i lite... hihi

Väl hemma så njuts det för fullt av en... eller det blir nog två eller fler cider. Ledig å ska ju bli ett år äldre imorgon så får dränka sorgerna i sprit... HA HA HA !!! Tur man inte har hunnit få ångest över åldern ännu... vaddå jag fyller ju fan bara 18 så varför skulle jag ???

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

18.. det kommer en tid när du önskar att du fyller 28 varje år.

Stort grattis i förskott ia f. kram från oss.